Waardering van WZH Thuiszorg Den Haag - Den Haag op 15 januari 2020 interview

8.8

Wij wonen in een aanleunwoning. Voorheen kregen we zorg van stichting Cato, maar nu via WZH. Ik vind het prettig dat wij zorg krijgen van dezelfde mensen als voorheen. De hulp is net zo gebleven als hoe het was. De verzorgenden komen keurig op de afgesproken tijden. We worden graag vroeg geholpen en daar geven zij gehoor aan. Wij hebben daar geen klachten over. Ze helpen mijn man met wassen en aankleden. Ze helpen mij met het aantrekken van mijn steunkousen. Ze houden een dagboek bij. Als er iets met mijn man aan de hand is, dan schrijven ze dat op. Ze noteren ook elke dag wat ze gedaan hebben. Verder hebben wij geen hulp nodig en wij hebben ook geen verzoekjes. Ze zijn wel altijd bereid om meer te doen dan dat nodig is. Ze vragen weleens of ze ons nog ergens mee kunnen helpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Thuiszorg Den Haag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.