Waardering van WZH Thuiszorg Leidschendam - Voorburg - Leidschendam op 15 januari 2020 interview

De verzorgenden wisselen wel, maar niet veel. Dat valt naar mijn idee best mee. Ze komen op de afgesproken tijden naar mij toe. Ik word ontzettend goed door hen behandeld. Ze komen om mij te helpen met wassen en aankleden. Ze geven mij de medicatie die ik nodig heb. Als ik iets wil weten, dan kan ik dat aan hen vragen. Ik krijg ook altijd antwoord op mijn vragen. Als ik iets aan mijn been heb, dan wordt dat deskundig behandeld. De verzorgenden letten goed op mijn gezondheid als ik even in een dipje zit. Ze kijken dan goed naar hoe het met mij gaat en ze komen tussendoor ook even bij mij kijken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Thuiszorg Leidschendam - Voorburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.