Waardering van WZH Thuiszorg Leidschendam - Voorburg - Leidschendam op 15 januari 2020 interview

8.9

De verzorgsters vind ik geweldig, maar de planning vind ik weleens moeilijk verlopen. Ik wil namelijk geen zorg van mannen, maar 's avonds hebben ze soms alleen maar mannen beschikbaar. De planning luistert wel naar mij. Vooral 's ochtends heb ik een vast team. Dat team vind ik geweldig. Meestal komen ze om dezelfde tijd. Als er iets is, dan bellen ze netjes van te voren. Ik voel mij hartstikke op mijn gemak bij de verzorgsters. Ik ben best netjes en daar houden ze rekening mee. Ze helpen mij goed. Als er een nieuwe verzorgster komt, dan komt zij eerst kennismaken en vaak komen ze met de vertrouwde hulp mee. Dat gaat gewoon goed. Ik ben daar echt tevreden over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Thuiszorg Leidschendam - Voorburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.