Waardering van WZH Thuiszorg Leidschendam - Voorburg - Leidschendam op 15 januari 2020 interview

9.7

Het zijn leuke meiden en kerels. Ze zijn beleefd en snel. Ze spreken mij aan op een manier waarop ik dat prettig vind. Dat vind ik leuk. Ik zie regelmatig dezelfde verzorgenden en dat vind ik prima. Ik vind de tijden waarop ze komen perfect. Ik heb een gesprekje met hen tijdens het douchen en ze stellen vragen. Ze vragen bijvoorbeeld hoe ik gedoucht wil worden en of ik ingesmeerd wil worden met lotion. Ze wassen mij heel zorgvuldig. Ze zijn allemaal heel deskundig. Ik hoef ze verder niks te zeggen. Zelfs de stagiaires hoef ik geen aanwijzingen te geven. De verzorgenden tonen altijd belangstelling en zijn persoonlijk heel erg geïnteresseerd. Ze vragen ook altijd hoe het gaat met de medicatie. Ik vind het allemaal toppers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Thuiszorg Leidschendam - Voorburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.