WZH Thuiszorg Leidschendam - Voorburg

Thuiszorg

Gravin Juliana van Stolberglaan 1 2263 AA Leidschendam
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Thuiszorg Leidschendam - Voorburg - Leidschendam op 11 januari 2020 Interview

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Ik heb tussen de tien en vijftien zorgverleners, mannen en vrouwen. Dat vind ik uitstekend, want ze zijn allemaal prettig, hartelijk en behulpzaam. Ze doen veel voor me. Ze maken ook grapjes met mij. Dat vind ik leuk en gezellig. Ik ben heel tevreden over deze mensen en ook over de leiding. Ze zijn altijd mooi op tijd en doen hun werk goed. Een van hen belt me zelfs op voor ze komt. Dat vind ik prima. De zorg loopt altijd goed. De medewerkers gaan goed om met mijn katheter. Dat vind ik prima. Ik ben altijd blij als ze komen, want ze geven me aandacht. Ik heb vertrouwen in hun deskundigheid, want ze zijn allemaal gediplomeerd. Verder hebben ze alles in de gaten en geven ze me raad. Wel vind ik de een iets handiger dan de ander.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Thuiszorg Leidschendam - Voorburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.