Waardering van WZH Thuiszorg Leidschendam - Voorburg - Leidschendam op 14 januari 2020 interview

7.1

Ik krijg ongeveer vijf vaste zorgverleners. Soms komt er een uitzendkracht. Dat vind ik niet goed, want aan vreemde mensen moet ik alles uitleggen. Dat vind ik niet leuk. Ze doen hun best om op tijd te komen, maar dat lukt niet altijd. Soms heeft een andere cliënt meer zorg nodig. Daar heb ik begrip voor. Het vaste team houdt zeker rekening met mijn wensen en voert die ook uit. Ook overleggen de medewerkers met mij over de volgorde waarin ze dingen doen. Ze doen hun best, maar kunnen niets doen aan mijn gezondheid. Wel maken ze mij erop attent dat ik naar de huisarts moet gaan, als ze iets ontdekken, zoals koude voeten. Verder vragen ze altijd hoe het met me gaat. Ik voel me op mijn gemak bij de zorgverleners. Ze zijn allemaal netjes en beleefd. Dat vind ik veel waard. Als er iets is, dan wordt dat meteen besproken. Dat vind ik de juiste manier. In mijn ogen is niet iedereen even deskundig en worden stagiaires soms te vroeg alleen naar de cliënt gestuurd. Dat vind ik niet goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Thuiszorg Leidschendam - Voorburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.