Waardering van WZH Thuiszorg Leidschendam - Voorburg - Leidschendam op 22 november 2018 interview

7.0

Ik krijg twee keer per week hulp bij het douchen en daarnaast komen de thuiszorgmedewerkers mij twee keer per dag helpen met het aan- en uittrekken van mijn steunkousen. Deze hulp zorgt ervoor dat ik langer zelfstandig kan blijven. Ik ben dan ook blij dat er iedere dag iemand komt. Ik merk wel dat er soms een gebrek aan personeel is, waardoor er nog wel eens uitzendkrachten komen. Bij deze uitzendkrachten merk ik een gebrek aan kennis. Ik vind het wel veel prettiger als ik de mensen ken, die langs komen. Ik vind de vaste krachten heel gezellig. Als ze even tijd hebben, maken ze een praatje onder het werk. Ik merk wel dat ze onder tijdsdruk moeten werken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Thuiszorg Leidschendam - Voorburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.