WZH Thuiszorg Leidschendam - Voorburg

Thuiszorg

Gravin Juliana van Stolberglaan 1 2263 AA Leidschendam
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Thuiszorg Leidschendam - Voorburg - Leidschendam op 30 augustus 2019 Geverifieerd

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Ik krijg twee maal per dag controle op mijn medicijnen. Dat is erg fijn. Daar heb ik zelf geen kijk op.

Reactie van/namens Thuiszorg WZH Thuiszorg Leidschendam - Voorburg - Leidschendam

Dank voor uw melding. Wat spijtig dat u de zorg van WZH Thuiszorg zo heeft ervaren. Wij zouden graag meer over uw ervaringen willen horen, zodat we daarvan kunnen leren en aan verbeteringen kunnen blijven werken. Daarom gaan we graag met u in gesprek. Mocht u hiertoe bereid zijn, kunt u contact opnemen met onze locatiemanager Sander Huijding. Hij is te bereiken via de k Klantbemiddeling Centraal van WZH, telefoonnummer 070-7561600.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Thuiszorg Leidschendam - Voorburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.