Waardering van WZH Thuiszorg Leidschendam - Voorburg - Leidschendam op 18 december 2018 interview

7.2

Ik vind het vervelend dat ik geen tijdstip af kan spreken. Ze komen tussen 8:45 en 12:00 en dat vind ik een lange tijd. Ik zit dan te wachten en dat vind ik erg vervelend. Ik kan mijn gang niet gaan. Ik merk dat de ene medewerker mij beter doucht dan de ander. Ik heb het idee dat ze wel goed op mij letten. Ze kijken bijvoorbeeld of ik mijn alarm wel af heb, voordat ik ga douchen. Ze kleden mij na het douchen goed aan en doen dan altijd weer mijn alarm om. Ik vind ze zorgzaam en vriendelijk. Ik vind het niet erg dat ik elke keer een ander krijg, maar ik vind dat er verschil zit in de kwaliteit van douchen. Ik ben dankbaar dat ze er zijn. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik geen mannelijke medewerker wil, maar prompt stond er onlangs een mannelijk medewerker voor mijn deur. Ik heb vriendelijk uitgelegd aan de mannelijke medewerker hoe ik daarover dacht. Ik merk wel dat ze van goede wil zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Thuiszorg Leidschendam - Voorburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.