Waardering van WZH Thuiszorg Leidschendam - Voorburg - Leidschendam op 22 februari 2017 interview

7.5

Ze komen om mij te helpen met het douchen en het aantrekken van mijn steunkous. Ik heb er reuze hulp aan. Het is wel eens verschillend dat ze voldoende verstand van zaken hebben. Soms komen er medewerkers van een uitzendbureau, die niet goed op de hoogte zijn van hoe de dingen gaan. Dan moet ik ze even wegwijs maken, hier wordt dan wel naar geluisterd. De medewerkers wisselen vaak, maar het is wel een vaste groep die komt.

Reactie van/namens Thuiszorg WZH Thuiszorg Leidschendam - Voorburg - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Thuiszorg. Ook gaan we graag met u in gesprek over uw ervaringen, zodat we daarvan kunnen leren en aan verbeteringen kunnen blijven werken. Mocht u hiertoe bereid zijn, kunt u contact opnemen met onze manager thuiszorg Sander Huijding. Hij is te bereiken via de klantenservice van WZH, telnr. 070-7561600.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Thuiszorg Leidschendam - Voorburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.