Waardering van WZH Thuiszorg Leidschendam - Voorburg - Leidschendam op 15 januari 2020 interview

7.3

Ze zeggen dat ze geen vaste tijden aanhouden om te komen en dat vind ik niet fijn. De verzorgenden zijn allemaal even aardig. Ik wil alleen geen mannelijke verzorgenden om mij te helpen met wassen. Dat staat duidelijk genoteerd in de tablet, maar WZH stuurt soms wel mannen. Daar val ik elke keer over. Ik vind dat ze zich gewoon aan de afspraken moeten houden. Ik krijg elke keer verschillende verzorgenden en dat was ik voorheen niet gewend. Zo nu en dan zie ik wel dezelfde gezichten terugkomen. Ik heb er ook niet zoveel problemen mee, want ze zijn allemaal even aardig. Ze hebben een luisterend oor en ik krijg de hulp die ik nodig heb. Ze houden mijn gezondheid goed in de gaten en ze vragen of ik mijn medicijnen heb ingenomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Thuiszorg Leidschendam - Voorburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.