Xtrathuiszorg

Thuiszorg

Molenstraat 119 5342 CA Oss

47 resultaten voor je selectie:

9 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Het hele team werkt vakkundig en bekwaam, maar met een menselijke maat en steeds met een open oog en oor voor zowel de fysieke als de psychische gesteldheid van cliënt en partner. Een top-keuze!

9.4
24 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

In de 7 weken dat ik hulp kreeg, heb ik het werk van zorgverleners pas echt leren waarderen. In het bijzonder de medewerksters van Xtrathuiszorg hebben hiertoe bijgedragen. Geen enkele keer heb ik me...

20 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Alles was perfect geregeld vanaf dag één. Een geweldig team met lieve, zorgzame professionele zorgverleners.

26 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Geweldige zorgverleners die mij zeer goed hebben geholpen en hebben gezorgd, dat meer rust is ontstaan in mijn persoonlijke verzorging, waar ik nu iedere dag plezier van heb. Indien weer thuiszorg...

9.6
10 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de geboden zorg. Kundige en vriendelijke behandeling met aandacht voor de mens achter de patiënt. Afspraken worden nagekomen. Top team!

13 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: ? geen idee, ik ben heel goed tevreden. Kan niet beter. Gaat goed: De correctheid. Ik ben bijzonder tevreden

9.4
13 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: zou het niet weten! Gaat goed: deskundigheid, vriendelijkheid, behulpzaam

13 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: geen idee, alles is naar tevredenheid. Gaat goed: ik voel mijzelf er prettig bij

9.6
13 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Alles goed. Blij met de zorgverlening. Gaat goed: zeer zorgzame, behulpzame zorgverleners

13 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Persoonlijk ben ik met alle zorg tevreden en dankbaar voor alle zorg facetten. Gaat goed: attitude

9.2
13 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: hoezo beter? Ik ben heel tevreden. Gaat goed: alles: na een telefoontje komt er zo nodig meteen zorg, de manier hoe ik benaderd word, eigenlijk ben ik overal tevreden over.

9.9

Kan beter: Zorg is fantastisch. Gaat goed: alles

8.8
13 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: niets. Gaat goed: over alles, lieve wijkverpleging

12 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Zijn super aardige mensen die je komen douchen...hebben na het douchen nog tijd voor een kort praatje...kijken ondertussen of de saturatie weer goed oploopt.

22 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Xtra zorg heeft een heel fijn team die goed omgaat met mijn ziekte / wensen ze hebben ook de tijd voor een goed gesprek als je daar de behoefte aan hebt en dit vind ik erg belangrijk ze houden zelfs...

9.1