Zonnehuis Wijkverpleging Amstelveen

Thuiszorg

Laan van de Helende Meesters 114 1186 AM Amstelveen
Deze locatie is onderdeel van Zonnehuisgroep Amstelland

Waardering van Zonnehuis Wijkverpleging Amstelveen - Amstelveen op 13 december 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

De medewerkers wisselen wel eens, soms denk ik of dat nou nodig is. Ik vind het fijner als steeds dezelfde medewerker zou komen. De omgang met de medewerkers gaat goed, daar heb ik niks over te klagen. Ze zijn altijd vriendelijk en reageren goed op mij. Ze helpen mij goed. Door veel wisselend personeel, loopt de communicatie niet altijd goed. Als ik bijvoorbeeld iets doorgeef, dan wordt dat niet goed genoteerd. Dat vind ik heel vervelend. Verder zijn ze altijd attent op mijn gezondheid. Bij medische zorg moest wel eens iemand anders erbij komen om te kijken. Als de medewerkers twijfelen, overleggen zij op kantoor met de verpleegkundige, die dan komt als het nodig is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuis Wijkverpleging Amstelveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.