Waardering van Zonnehuis Wijkverpleging Buitenveldert - Amstelveen op 30 november 2016 interview

7.7
  • Hersenaandoeningen

Een medewerkster moest mij herinneren aan de inname van mijn medicatie. Dit moesten we in het begin eerst goed afstemmen. Na een tijdje verliep dit allemaal wel naar wens. Op een gegeven moment zijn we gestopt met de medicatieherinnering, omdat ik de herinnering niet meer nodig had. Dit vond ik prima verlopen. Ik kreeg zorg van wisselende medewerkers. Ik herkende ze op een gegeven moment wel. De wisselende medewerkers deden allemaal wel hun best. Ik vond het prima, zoals het was geregeld. Ik wist nooit hoe laat we zouden komen. Dit vond ik lastig, omdat ik in de knoei kwam met mijn eigen planning. Ik had liever een vast tijdstip gehad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonnehuis Wijkverpleging Buitenveldert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.