Waardering van Zonzorg - Almere op 1 augustus 2018

5.0
  • COPD

Heb grote problemen met de administratie die gewoon niet deugd. Vandaag nog weet men (ene Manon) mij te vertellen dat mijn vaste hulp morgen komt terwijl ze op vakantie in Suriname is. ze zegt ( liegt) dat mijn hulp een email heeft gestuurd  dat ze weer terug is. Ik ken mijn hulp heel goed en weet dat ze daar niet mee overweg kan. Trouwens waarom zou ze een email sturen als ze pas over drie weken terug is. Daarbij zou ik op 12 en 19 juli een andere hulp krijgen van anderen terwijl mijn hulp nog gewoon aanwezig was.  Heb eerder te maken gehad met Manon zoals bij ziekte van mijn hulp. Zou zich niet ziek/ beter  gemeld hebben.  Mijn hulp bestrijdt dat. Manon liegt alles hij elkaar en geeft anderen de schuld van haar fouten.

Reactie van/namens Thuiszorg Zonzorg - Almere

Geachte heer,

Allereerst betreuren wij het feit dat uw Huishoudelijke hulp deze zomer niet naar wens is verlopen.
Enerzijds vind ik het positief om te zien dat u een dusdanige vertrouwensband met uw vaste hulp heeft opgebouwd dat u haar onvoorwaardelijks steunt.
Keerzijde is echter dat u er daardoor automatisch vanuit gaat dat er door onze planner tegen u wordt gelogen. Graag had ik gezien dat u hierover een klacht
bij ons had ingediend om dit bespreekbaar te maken.
Daar u ervoor gekozen hebt om uw ongenoegen via deze weg te uiten heb ik helaas niet de kans gehad om hier eerder met u over in gesprek te gaan.
Nu is het in de zomervakantie periode altijd al heel lastig om de planning vlekkeloos te laten verlopen, als wij van een medewerker andere vakantie data doorkrijgen dan dat zij daadwerkelijk op vakantie gaat wordt het voor ons helemaal ondoenlijk om op het juiste moment vervanging bij u in te plannen.

Inmiddels heb ik de betreffende medewerker hierover gesproken en als het goed is zou zij u hiervan in kennis stellen.
U bent al geruime tijd cliënt van ons en ik zou het spijtig vinden als er vanwege een misverstand een verstoorde relatie ontstaat.

Indien u behoefte heeft om hier alsnog over in gesprek te gaan kunt u contact met mij opnemen via het bij u bekende telefoonnummer.

Met vriendelijke groet,

Jerry Tertaas
Directeur Zonzorg

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zonzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.