ZorgAccent - Wijkverpleging Team Almelo Beeklust

Thuiszorg

Valeriusstraat 83 A 7604 CK Almelo
06-20594257
Deze locatie is onderdeel van ZorgAccent

Waardering van ZorgAccent - Wijkverpleging Team Almelo Beeklust - Almelo op 15 maart 2021

Vast team

N.v.t.

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Staar

Ik heb al voor verschillende gevallen de hulp en zorg gehad van Zorg-Accent. De mensen die daar werkzaam zijn nemen, ondanks het drukke programma, toch voldoende de tijd om de zorg te leveren. Ik moest dit jaar 2 maal geopereerd worden en in eerste instantie kon het niet bij Zorg-Accent in verband met een herindeling. Ik heb toen een andere instantie moeten bellen, maar daar kreeg ik geen goed gevoel bij. Heb toe later nog maals contact gehad met Zorg-Accent en het probleem voorgelegd en er was gelukkig ruimte om me in te plannen. Ze doen, ondanks de corona en het slechte weer van de afgelopen periode toch hun best om op tijd te komen en is ook altijd goed gelukt. Ik hoop zelf geen gebruik meer te hoeven maken van de thuis zorg maar als het moet dan graag weer bij Zorg-Accent. Toppers....

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgAccent - Wijkverpleging Team Almelo Beeklust? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.