Waardering van ZorgAccent - Wijkverpleging Team Harbrinkhoek-Mariaparochie - Mariaparochie (gem. Almelo) op 3 oktober 2018

7.7
  • Dementie

Zeer betrokken, korte lijnen, team altijd bereid om mee te denken. Helaas ook teveel gebonden aan regels waardoor zij, net als iedere zorgverlener, te veel tijd kwijt zijn aan administratieve rompslomp; liefdevolle aandacht, goede verpleging, ondersteuning, er zijn voor zowel cliënt/patiënt als familie, dat is waarvoor dit team staat. Mooie mensen, gewoon omdat ze het zijn! Ik geef deze waardering in mijn rol als schoondochter/mantelzorger.Afspraken werden nagenoeg altijd nagekomen. De omgang is zowel naar moeder als ons toe heel correct. Kwaliteit van leven: de regie werd zoveel mogelijk bij haar gelaten, ondersteuning daar waar mogelijk, respectvol, kijkend naar wat nog wel mogelijk was.Deskundigheid: ruim voldoende. Herkenning veranderingen, doordat vast team er komt, is er sneller in te spelen op situaties. Zeer alert.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgAccent - Wijkverpleging Team Harbrinkhoek-Mariaparochie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.