Zorgbalans, Prettig Thuisteams

Thuiszorg

Leidsevaart 588 2014 HT Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Prettig Thuisteams - Haarlem op 29 november 2019 Interview

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

De thuiszorg Zandvoort en Heemstede zijn onlangs gefuseerd. Voor de fusie vond ik het allemaal wat prettiger verlopen. Ik merk dat de organisatie met personeelstekorten kampt Daardoor komt het voor dat de verzorgenden in plaats van drie keer twee keer bij mijn moeder langs gaan. Voor de fusie kwamen de medewerkers mijn moeder rond half tien douchen en aankleden. Nu zie ik dat ze vaak pas om elf uur wordt gedoucht. Ik vind het prettig dat we regelmatig overleg hebben met de verzorgenden. Ze doen soms een spelletje met haar. De medewerkers letten er goed op dat mijn moeder niet zelfstandig haar medicijnen inneemt, want dan gaat het mis. Ze vergeet dat ze die heeft ingenomen. Zonder de hulp van de thuiszorg had mijn moeder allang niet meer thuis kunnen wonen. We zijn daarom ook heel blij met deze zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Prettig Thuisteams? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.