Zorgbalans, Prettig Thuisteams

Thuiszorg

Leidsevaart 588 2014 HT Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans, Prettig Thuisteams - Haarlem op 3 december 2019 Interview

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Mijn moeder kreeg het pakket "prettig thuis". Ze was aan het dementeren. De medewerkers kwamen haar helpen met wassen en aankleden en het ontbijt klaar maken. Wat later op de ochtend kwamen ze een kop koffie voor haar maken. Tussen de middag en in de avond werd mijn moeder geholpen met haar eten. In de avond kwamen de medewerkers nog een keer om haar weer naar bed te brengen. Door deze zorg kon mijn moeder thuis blijven wonen. Dit wilde ze ook dolgraag. Ik had regelmatig contact met de thuiszorgorganisatie. Omdat ik nogal eens in het buitenland ben, werd ik op de hoogte gehouden via whats app. Zo gaven ze bijvoorbeeld aan mij door dat het wat minder ging met mijn moeder en dat de dokter gebeld was. Ik vond de medewerkers heel begaan met mijn moeder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans, Prettig Thuisteams? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.