Zorgbalans Thuiszorg Buurtteams

Thuiszorg

Leidsevaart 588 2014 HT Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans Thuiszorg Buurtteams - Haarlem op 24 oktober 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

De medewerkers zijn altijd heel vriendelijk. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden ben. Ik heb ze niet zo vaak nodig, maar 2 maal in de week. Maar als ik ze extra nodig heb, dan bel ik en dan komen ze mij helpen. Ik ben heel blij met de alarmknop, het heeft mijn leven gered, echt ze komen gelijk. De medewerkers die er nu zijn hebben de juiste opleiding, daardoor krijg ik goede hulp. Ze zijn alert, als er veranderingen optreden bij mij dan merken ze dat en noteren dat in het boek en in hun telefoon. De leden van het team wat bij mij komt ken ik allemaal, het team is redelijk vast.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans Thuiszorg Buurtteams? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.