Zorgbalans Thuiszorg Buurtteams

Thuiszorg

Leidsevaart 588 2014 HT Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Zorgbalans

Waardering van Zorgbalans Thuiszorg Buurtteams - Haarlem op 24 oktober 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

De verzorgenden komen niet altijd op tijd, ik moet wel eens wachten. Maar ik vind dat niet zo erg. Het wordt namelijk steeds drukker, er komen steeds meer ouderen mensen bij die thuiszorg nodig hebben. Ik mag niet mopperen, ze zijn altijd even lief en aardig tegen mij. Ik ben tevreden over de deskundige hulp. Als ik vragen heb dan krijg ik altijd een deskundig antwoord. Ze houden mij goed in de gaten en schrijven op als er veranderingen bij mij bemerken. Maar jammer is wel, dat ze geen tijd hebben om met mij een straatje om te gaan. Het team wat mij helpt is redelijk vast. Ik heb een verzorgende die al jaren bij mij komt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans Thuiszorg Buurtteams? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.