Waardering van Zorgbalans Thuiszorg Buurtteams - Haarlem op 11 januari 2017

3.3
  • Beroerte

Er werkt een verpleegkundige niveau 5 die de indicatie stelling moet maken maar die wil niet snappen dat je iets door je ziekte niet meer kan, bvb zelfredzaamheid. Logies klinkt het maar is het toch ook weer niet. Ik ben 60 jaar en heb 3 cva's mee gemaakt en daardoor fysiek niets meer in staat mij zelf te douchen en te scheren of haren te wassen. Ik heb daarvoor te veel medische ongemakken: versleten rug, versleten schouders, COPD, eudeem, diabetes, en zo kan ik nog even doorgaan maar zal het hierbij laten. De projectbegeleider die ik noem in het begin is een zzp er en tijdelijk in dienst zij stelt vast in de indicatie stelling dat ik dat zelf moet gaan doen, maar het is zo dat de kennis er echt wel is om mij zelf te verzorgen maar fysiek is dat niets meer haalbaar. Dus heb ik de nieuwe indicering niet ondertekend en krijg ik dus helemaal  geen zorg meer van zorgbalans sinds dinsdag 10-01-2017 ondanks dat ik gisteren een operatie heb gehad aan een abces ik heb gevraagd of zij dan alleen deze zorg voor een week wilde geven, maar ze willen mij hellemaal geen zorg meer verlenen. Nu zou ik ineens na 9.5 jaar met iedere werknemer van ZB ruzie hebben maar dat is dus grote onzin. Ik heb van het team een drietal dames op gegronde redenen de deur gewezen en gezegd dat ik hen niet meer in mijn huis wilde zien omdat zij al langere tijd niets deden wat zij moesten doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbalans Thuiszorg Buurtteams? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.