Waardering van Zorgbegrip Thuiszorg, Team Zaan - Wormerveer op 1 februari 2017 interview

8.7

De afspraken zijn goed nagekomen. Er werd altijd gevraagd wat ik voor ogen had qua zorg en dat werd goed nagekomen. De meeste waren erg goed, op een enkeling na. De zorg was erg goed maar de kennis , soms, iets minder. Ze hielden mij goed in de gaten en gaven mij tips hoe de volgende keer te handelen. Ik had meestal een vaste dame. Ik had aangegeven dat ik liever een vast iemand had dan dat het iedere keer wisselde. Ik had een infuus in mijn arm, die moest regelmatig vervangen worden. Dat hielden ze goed in de gaten. Ik ben zeer tevreden, als ik weer zorg nodig heb ga ik zeker weer naar Zorgbegrip.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbegrip Thuiszorg, Team Zaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.