Zorgbegrip Thuiszorg, Team Zaan

Thuiszorg

Produktieweg 107 1521 NJ Wormerveer
Deze locatie is onderdeel van Zorgbegrip Thuiszorg

Waardering van Zorgbegrip Thuiszorg, Team Zaan - Wormerveer op 3 februari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Evenwichtsstoornissen

Ik vind iedere medewerker even goed. Ik vind namelijk dat zij even vriendelijk zijn en helpen in een goede verzorging. Ik kan ook met iedere medewerker goed praten en daardoor kan ik met hen overweg. Hierdoor kan ik de thuiszorg hebben en ben ik er ook heel erg blij. Verder zie ik veel verschillende medewerkers en tot op heden toe, heb ik hier geen last van. Ook word ik iedere dag gedoucht en hier ben ik ontzettend tevreden over. Ik mag namelijk zelf absoluut niet zelfstandig douchen. Ik vind het fijn om iedere dag te douchen omdat ik dit ook zelfstandig gewend was.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgbegrip Thuiszorg, Team Zaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.