Waardering van Zorgbegrip Thuiszorg, Team Zaan - Wormerveer op 1 februari 2017 interview

9.5
  • Botaandoeningen

Meestal heb ik drie vaste medewerkers en dit geeft mij een prettig gevoel. Ook heb ik met hen een goede band en ik vind de medewerkers even aardig. Dit geldt ook voor een onbekende medewerker als deze een keer langskomt. De medewerkers zijn namelijk allemaal meegaand. Als ik in mijn gezondheid iets nieuws krijg, dan zijn de medewerkers hier alert op. Zij houden dan mijn gezondheid goed in de gaten en kijken ook of ik dan weer vooruitgang boek. Wanneer er een keer iets gebeurd met mijn gezondheid, dan hoef ik maar te bellen en de medewerkers zijn binnen een half uur bij mij thuis. Verder wanneer ik een medewerker vraag wie er in het weekend langskomt en hoe laat, dan kan hier altijd antwoord op gegeven worden. Doordeweeks komen de medewerkers over het algemeen ook op tijd en hierin wordt ook rekening mee gehouden. Ik wil namelijk zo vroeg mogelijk geholpen worden en hier wordt gehoor aangegeven.

Bent u of werkt u voor Zorgbegrip Thuiszorg, Team Zaan? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.