Zorgboog - Wijkzorg en wijkverpleging Helmond

Postbus 16 5760 AA Bakel
Deze locatie is onderdeel van Zorgboog - Wijkzorg en wijkverpleging

83 resultaten voor je selectie:

9 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: verzorging is prima Kan beter: niet zoveel verschillende verzorgers deze maand, 15 verschillende verzorgers gehad!

7.9
9 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: de hartelijke en bekwame manier van omgang en verzorging Kan beter: 2x per week komt dezelfde persoon dat is prettig. 1x per week komen er verschillende personen dat is minder prettig.

9.2
3 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: betrouwbaarheid van bezoekafspraken. Kan beter: Rapportage kan efficiënter. Bv. "afvink"rapportage voor gewenste zorgregels. Dan hoeven de zorgers niet zoveel te schrijven steeds.

8.1
3 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Deze zijn bijzonder aardig en zorgzaam en zijn zeer correct met afspraken.

8.4
3 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Het is uitstekend wat ze doen een 10. De belangstelling die ze voor je hebben, hoe het met je gaat. Ze geven tips hoe het beter kan. Belangstelling voor de ziekte van je kinderen.

9.1
3 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: ze hebben altijd aandacht voor je

8.9

Gaat goed: Aandacht allertheid zorgzaamheid

2 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: dat ze tijd nemen als je iets verteld.

9.2
2 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De vriendelijkheid. Kan beter: De zorg die ik ontvang zou ik niet willen veranderen. Als het minder druk is zou ik het wel fijn vinden wanneer ik weer 3x per week wordt gedoucht.

8.1
2 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Over de verzorging aandacht en werken met veel liefde heel fijn. En medeleven met mij en mijn vrouw.

2 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De omgang, het geduld, goed zijn met kinderen, tijden van spuiten in overleg en flexibel etc. etc.

9.6
21 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Positieve inzet Kan beter: Er moet meer geld vrijgemaakt zodat de zorgverleners meer tijd hebben voor de patienten. Niet alleen werken maar ook wat tijd voor een bakje koffie of thee

8.6
20 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Aandacht en deskundigheid zeker ook erg vriendelijk personeel.

20 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Over alles, alleen ik ben de paciente haar man die het voor haar invuld.

8.9