Waardering van Zorgboog - Wijkzorg en wijkverpleging Helmond - Bakel op 9 januari 2017 interview

7.0

De medewerkers zijn altijd op tijd en ik vind het prettig dat ik niet lang hoef te wachten. De medewerkers vind ik heel klantvriendelijk en ik ben er tevreden mee hoe men mij helpt met wassen. De deskundigheid is wisselend per medewerker, maar in het algemeen geven ze mij goed advies als ik een vraag heb. Als ik in het ziekenhuis geweest ben, dan geef ik aan waar de medewerkers op moeten letten. Dat wordt genoteerd en de volgende medewerker let er dan weer op. Dat vind ik goed werken. Ik krijg zorg van wisselende medewerkers. Het zou prettiger zijn als er een vaste kleine groep van medewerkers zou zijn, maar ik ben wel tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgboog - Wijkzorg en wijkverpleging Helmond? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.