Zorgboog - Wijkzorg en wijkverpleging Helmond

Thuiszorg

Postbus 16 5760 AA Bakel
Deze locatie is onderdeel van Zorgboog - Wijkzorg en wijkverpleging

Waardering van Zorgboog - Wijkzorg en wijkverpleging Helmond - Bakel op 6 januari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

De omgang met de medewerkers is volgens mij sterk afhankelijk van hoeveel ervaring men heeft. Ik zie aan de mensen die dit werk nog niet zo lang doen dat ze niet zo handig zijn. Ook bij de alertheid merk ik dat verschil. De mensen met veel ervaring vind ik alert. Ik heb een stoma en het gebeurt bijvoorbeeld wel eens dat door minder aandacht de huid heel gevoelig wordt. De mensen met ervaring zien direct als er maar een kleine verandering op de huid zichtbaar is. Dat vind ik heel belangrijk. Wisselende medewerkers geven mij de zorg en dat vind ik jammer, omdat ik het niet leuk vind dat ik niet weet wie er komt. Ik begrijp dat doordat het druk is en ook dat ik meer zorg nodig heb dan een maand geleden, de planning een stuk moeilijker wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgboog - Wijkzorg en wijkverpleging Helmond? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.