Zorgboog - Wijkzorg en wijkverpleging Helmond

Thuiszorg

Postbus 16 5760 AA Bakel
Deze locatie is onderdeel van Zorgboog - Wijkzorg en wijkverpleging

Waardering van Zorgboog - Wijkzorg en wijkverpleging Helmond - Bakel op 11 januari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Ze komen mijn man drie keer in de week wassen. De afspraken worden niet altijd nagekomen. Ik heb aangegeven of ze eerder wilden komen vanwege een afspraak en toen kwamen ze te laat. Zo werkt dat niet. Daar heb ik over gebeld. Er zijn medewerkers bij, die de tijd nemen, maar er zijn er ook bij die dat vlug doen. Ik vind dat ze gemoedelijk met mijn man om horen te gaan. Ik had een medewerker die mij de les kwam lezen. Daar ben ik niet van gediend. Die komt hier niet meer. Toen ik extra hulp nodig had voor mijn man met uitkleden, achtten zij dat niet nodig. Dat vond ik niet leuk. De medewerkers wisselen vaak. Ik geef daar niets om als ze mijn man maar goed verzorgen. Mijn man heeft er geen moeite mee, die laat alles toe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgboog - Wijkzorg en wijkverpleging Helmond? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.