Waardering van Zorgboog - Wijkzorg en wijkverpleging Someren - Bakel op 9 januari 2017 interview

9.3

Als ik de tijden wil veranderen van wanneer de zorg wordt gegeven, dan vind ik de organisatie daar heel flexibel in. Dit is makkelijk te regelen. Verder vind ik het ook prettig om te weten dat wanneer het slechter met mij zou gaan, ik ook meer zorg krijg. Soms zou ik de zorg misschien een beetje anders wil. Soms bijvoorbeeld iets later, maar gemiddeld ben ik heel tevreden. Wisselende medewerkers verlenen bij mij de zorg, maar wel met inmiddels bekenden voor mij. De medewerkers zijn altijd heel positief, ook al ben ik de twintigste in de rij qua verzorging. Dat vind ik heel fijn. Ik vind dat de medewerkers heel goed op mij letten. Tijdens de verzorging ziet een medewerker bijvoorbeeld dat ik links een probleem had. Zij zag dit heel snel en dat vind ik heel positief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgboog - Wijkzorg en wijkverpleging Someren? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.