Zorgcentra Meerlanden, Wijkzorg De Meerwende

Thuiszorg

Kamerlingh Onneslaan 131 1171 AE Badhoevedorp
Deze locatie is onderdeel van Zorgcentra Meerlanden

Waardering van Zorgcentra Meerlanden, Wijkzorg De Meerwende - Badhoevedorp op 1 december 2019

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

De zorgverleners doen hun uiterste best goede zorg te verlenen, proberen zo goed als mogelijk op tijd te komen. Dit is helaas niet altijd mogelijk, omdat er te weinig personeel aanwezig is en ze gebonden zijn aan de tijd, waardoor er te weinig tijd over is voor een gezellig praatje. Ik wordt vaak tegen de middag geholpen, dat is mij duidelijk uitgelegd en daar heb ik begrip voor. Ik ben wel altijd blij als ze komen, voel me op mijn gemak, troosten mij als ik me eenzaam voel of verdrietig ben. Nogmaals er moet strikt aan de tijd gehouden worden want andere cliënten hebben ook hun zorg nodig.

Reactie van/namens Thuiszorg Zorgcentra Meerlanden, Wijkzorg De Meerwende - Badhoevedorp

Bedankt voor de waardering. Fijn, dat u tevreden bent, waar nodig blijven wij onze zorg verbeteren.

Vr gr Wijkteam de Meerwende.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgcentra Meerlanden, Wijkzorg De Meerwende? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.