PZC Dordrecht, Thuiszorg

Thuiszorg

Groen van Prinstererweg 38 3317 SP Dordrecht
Deze locatie is onderdeel van PZC Dordrecht

Waardering van PZC Dordrecht, Thuiszorg - Dordrecht op 7 september 2019 Interview

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

De medewerkers wisselen. Soms komt twee dagen dezelfde en dan een paar dagen steeds een ander. Er komen ongeveer vijf verschillende mensen. Dat vind ik verfrissend. De zorgverleners maken geen afspraken, waardoor ik maar moet afwachten hoe laat ze komen. Soms word ik pas laat gedoucht. Dat vind ik vervelend. Ik zou het fijn vinden als ik een telefoontje zou krijgen als het echt laat wordt. De medewerkers nemen mijn wensen mee. Als ik iets heb, dan houden ze daar zoveel mogelijk rekening mee. Ik voel me op mijn gemak bij de zorgverleners, want zij geven mij aandacht. In mijn ogen is het een wisselwerking. Ik klaag en zeur nooit en daarom word ik met respect behandeld. Ik vind de zorgverleners deskundig, want zij doen hun werk goed. Als ik iets zeg, dan luisteren ze daarnaar en geven zij dat door.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PZC Dordrecht, Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.