PZC Dordrecht, Thuiszorg

Thuiszorg

Groen van Prinstererweg 38 3317 SP Dordrecht
Deze locatie is onderdeel van PZC Dordrecht

Waardering van PZC Dordrecht, Thuiszorg - Dordrecht op 28 september 2020 Geverifieerd

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

De verzorgenden komen bijna altijd op de afgesproken tijd. Ze komen ongeveer vier keer per dag. Ze helpen mij bij het aan- en uittrekken van mijn steunkousen, druppelen mijn ogen en controleren of ik zelf mijn medicatie goed toedien. Ze kijken ook altijd of er nog genoeg medicatie is en anders bestellen ze het voor mij. Dat vind ik fijn. Twee keer in de week word ik gedoucht. Bij de vaste verzorgenden voel ik mij echt op mijn gemak. Ze vragen altijd hoe het met mij gaat. Soms vind ik ze wel wat overbezorgd, maar dat vind ik ook wel goed. Ik vind dat de verzorgenden goed op mij letten. Als er wat mij is, dan bellen ze in overleg de dokter. Ik voel mij echt gezien en ze hebben echt belangstelling voor mij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PZC Dordrecht, Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.