PZC Dordrecht, Thuiszorg

Thuiszorg

Groen van Prinstererweg 38 3317 SP Dordrecht
Deze locatie is onderdeel van PZC Dordrecht

Waardering van PZC Dordrecht, Thuiszorg - Dordrecht op 23 september 2020 Geverifieerd

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

De verzorgenden komen bijna nooit op de afgesproken tijd. Ik vind dat erg, want mijn benen zijn dan al dikker geworden in de ochtend. Ze komen twee keer per dag ze helpen mij bij het aan- en uittrekken van mijn steunkousen. Ik krijg steeds een andere verzorgende. Ik vind dat niet zo fijn. De zorg die ik in het begin kreeg na mijn ziekenhuisopname vond ik vrij weinig. Ik kon toen namelijk bijna niets zelf doen. Ze hebben de zorg toen iets verhoogt van twee naar drie keer per dag. Als er iets is, dan kan ik de verzorgenden altijd bellen. Ze komen dan meteen. Dat vind ik goed. Ik vind de verzorgenden allemaal heel aardig en vriendelijk. Ze vragen altijd of ze nog iets voor mij kunnen doen. Alles wat ik vertel over mijn gezondheid schrijven ze op. Dat vind ik prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PZC Dordrecht, Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.