Waardering van PZC Dordrecht, Thuiszorg - Dordrecht op 6 september 2019 interview

7.8

Er komen veel verschillende zorgverleners. Dat vind ik niet altijd even prettig. In de vakantietijd kwamen er veel jonge mensen. In mijn ogen begrepen die mij minder goed dan de oudere medewerkers. Ik zie de zorgverleners nooit op de afgesproken tijd. Dat vind ik lastig in verband met het aantrekken van mijn steunkousen. Als ik naar het ziekenhuis moet, dan kan ik dat de dag tevoren aangeven. Dan zijn ze wel altijd keurig op tijd. De medewerkers hebben altijd aandacht voor mij. Bij binnenkomst vragen zij steeds hoe het met mij gaat. Ook maken zij altijd een praatje met mij. Ik voel mij op mijn gemak bij de dames, want ik kan goed met hen overweg. In mijn ogen zijn de oudere deskundiger dan de jongere en moeten sommige jonge medewerkers nog veel leren. Soms moet ik zeggen wat er moet gebeuren. De ene zorgverlener vind ik zorgzamer dan de andere. Zo geeft de een mij bijvoorbeeld een hand als ik in de douche stap en de ander niet. Sommige zorgverleners helpen mij ook beter met uitkleden dan andere. De medewerkers houden mij goed in de gaten. Als zij ergens een plekje zien, dan geven zij dat aan en smeren zij dat meteen in. Dat vind ik perfect, want zelf zie ik niet alles.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PZC Dordrecht, Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.