PZC Dordrecht, Thuiszorg

Thuiszorg

Groen van Prinstererweg 38 3317 SP Dordrecht
Deze locatie is onderdeel van PZC Dordrecht

Waardering van PZC Dordrecht, Thuiszorg - Dordrecht op 28 september 2020 Geverifieerd

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Het zorgteam bestaat uit veel verschillende verzorgenden. Er is op mijn verdieping heel veel verloop van vaste krachten geweest de afgelopen maanden. Bij de invalkrachten moet ik steeds vertellen waar ze op moeten letten. Dat vind ik niet prettig en soms lastig. Ze komen twee keer per dag. Ze helpen mij met wassen, aan- en uitkleden en mijn ogen druppelen. Ik heb gemerkt dat de invalkrachten niet zien of ik mij niet goed voel. Ik blijf daarom zelf alert en geef het aan als ik merk dat er iets mis met mij gaat. De vaste verzorgenden zien meteen hoe ik mij voel. Dat vind ik plezierig. Ik vind dat alle verzorgenden mij aandacht geven. Ze zeggen iedere dag netjes goede morgen. Ik vind dat ze mij de zorg geven die ik nodig heb. Ik zie ook dat ze allemaal hun best doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PZC Dordrecht, Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.