PZC Dordrecht, Thuiszorg

Thuiszorg

Groen van Prinstererweg 38 3317 SP Dordrecht
Deze locatie is onderdeel van PZC Dordrecht

Waardering van PZC Dordrecht, Thuiszorg - Dordrecht op 28 september 2020 Geverifieerd

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Ik heb vooral vaste verzorgenden en daarnaast ook ingehuurde. Met de vaste heb ik een betere relatie dan met de ingehuurde. Soms zie ik zo'n losse medewerker maar een keer. De verzorgenden komen als het hun uitkomt. Er zijn schatten bij. Sommige medewerkers doen meer dan ze moeten doen, zoals mijn bed weer in orde brengen. De zorg past bij de manier waarop ik wil leven, want de hulpverleners en ik proberen samen een oplossing te vinden. Ik heb inspraak, want ik kan ook meepraten. Dat vind ik super. De zorgverleners geven me zeker aandacht. Toen ik aangedaan was, merkten ze dat op. Ze vroegen wat er was, maar respecteerden dat ik er niet over wilde praten. In de regel vind ik hen deskundig. Dat merk ik aan de manier waarop ze me behandelen, douchen en naar bed brengen. Soms voel ik me echter opgejaagd tijdens het douchen. Dat vind ik niet deskundig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PZC Dordrecht, Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.