Waardering van PZC Dordrecht, Thuiszorg - Dordrecht op 5 september 2019 interview

6.6

Vorig jaar zomer heb ik onwijs veel verschillende medewerkers gehad, dat was echt te gek vond ik. Deze zomer hebben ze hun best gedaan om het beter te krijgen en dat is ze gelukt. Ze hebben het dit jaar beter voor elkaar gekregen. Toch krijg ik nog steeds veel wisselende medewerkers en dat vind ik niet fijn. Ze proberen op tijd te komen, maar dat lukt vaak niet. De moeilijkheid is, dat de afspraken die gemaakt worden, in de werkelijkheid vaak niet nagekomen kunnen worden. Ze willen het wel, maar het lukt niet. Sommige medewerkers doen hun best om iets voor elkaar te krijgen. Andere medewerkers proberen het niet eens, want die denken bij voorbaat al dat het niet lukt. Ik ben blij dat ik hulp krijg. Ik zie dat de medewerkers hun best doen. Er werken hier medewerkers met verschillende niveaus. Sommige medewerkers weten heel veel, maar mogen bepaalde handelingen niet uitvoeren. Ze kunnen het wel, maar het mag officieel niet. Dat is voor de medewerker vervelend, maar ook voor mij. Als er iets met mij aan de hand is, dan schieten ze mij te hulp. Ze doen dan zeker hun best voor mij en laten mij echt niet zitten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PZC Dordrecht, Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.