Waardering van Zorggroep Noordwest-Veluwe, Thuiszorg Nunspeet - Nunspeet op 2 mei 2018 interview

Ik ben de laatste tijd nogal vaak in het ziekenhuis omdat het niet goed gaat. Het eerste wat ze ook aan mij vragen is hoe het in het ziekenhuis is gegaan en wat de uitslagen zijn. Er wordt continu door iedereen op mij gelet. Ze weten ook waar ze het over hebben. Ze komen hier om mijn kousen aan te trekken, De eerste keer waren de kousen niet goed. Ze hebben mij geadviseerd om de aanbieder te bellen voor andere kousen. Ze houden ook rekening met mij. Als ik naar therapie moet dan hoef ik maar één keer te bellen. Ze vragen vervolgens aan mij wanneer het mij dan uitkomt. Ze komen doorgaans op tijd. Als ze iets later zijn dan bellen ze van tevoren. Ze benaderen mij altijd op een leuke en gezellige manier. Ze krijgen ook een kopje koffie van mij en dit wordt ook erg gewaardeerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noordwest-Veluwe, Thuiszorg Nunspeet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.