Waardering van Zorggroep Noordwest-Veluwe, Thuiszorg Nunspeet - Nunspeet op 8 mei 2018 interview

Ik ben heel tevreden over de afspraken. De verzorgenden kwamen op tijd en ze kwamen hun afspraken na. De zorg vond ik uitstekend. Ze hebben enorm goed voor mij gezorgd. Ze waren ontzettend meelevend en ze steunden mij. Ze waren gelukkig niet piepjong. Ze hadden levenservaring, mensenkennis en inzicht. Ze hadden heel snel door hoe ik in elkaar stak. Ze hadden mij ook goed in de hand gehouden. Ze hielden in de gaten dat ik geen dingen deed die ik nog niet moest doen. Ze waren heel deskundig. Dat merkte ik aan hun manier van benaderen. Ze hadden heel goed door hoe het met mij ging. Als ik voor een onderzoek naar de dokter moest, dan werd dat genoteerd en ze vroegen hoe het was gegaan. In zijn geheel genomen, vond ik de zorg uitstekend. Ik had een klein team. In een week tijd kende ik ze allemaal. Ik had heel vaak dezelfde verzorgenden. Ze hoeven nu niet meer zo vaak langs te komen, maar ik ben nog steeds ontzettend tevreden. Als ze tijd hebben, dan blijven ze heel even met mij praten. Ze informeren nog steeds hoe het met mij gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noordwest-Veluwe, Thuiszorg Nunspeet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.