Waardering van Zorggroep Noordwest-Veluwe, Thuiszorg Nunspeet - Nunspeet op 11 mei 2018 interview

7.7

Over het algemeen komen de medewerkers hun afspraken goed na, maar het kan soms uitlopen. Dan word ik niet gebeld, maar dat vind ik normaal. De omgang van de werknemers met mij vind ik prima, want ze zijn beleefd en belangstellend. Ook zijn ze in mijn ogen deskundig, want ze weten wat ze doen. Zo weten ze bijvoorbeeld welke medicijnen ze me moeten geven. Als ze iets niet weten, dan informeren ze bij iemand die het wel weet. Dat vind ik fijn. Ze houden de vinger aan de pols. Dat vind ik prima. Er komen ongeveer vier verschillende medewerkers. Deze medewerkers hebben verschillende kwalitieten. Zo merkt de een dit op, dan ander dat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noordwest-Veluwe, Thuiszorg Nunspeet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.