Waardering van Zorggroep Sint Maarten, Maartje Thuiszorg - Losser op 16 november 2016 interview

7.3

Als ze niet op tijd komen, dan wordt er altijd keurig gebeld. Ik ben dan niet onnodig aan het wachten. Ze zijn altijd vriendelijk. maar ieder persoon is anders. De alertheid is ook wisselend per persoon. De één is alerter, dan de ander. Als mijn voet dik is, dan merken ze dat op. Ik heb een wisselend team aan medewerkers. Ik vind dit niet altijd heel prettig. Soms wisselt het wel heel erg. Maar ik heb er begrip voor, als mensen ziek of op vakantie zijn. Maar de laatste tijd loopt het goed. Ik heb begrepen, dat er ook een reorganisatie heeft plaatsgevonden met andere routes. Sinds die tijd loopt het goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Sint Maarten, Maartje Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.