Waardering van Zorggroep Sint Maarten, Maartje Thuiszorg - Losser op 16 november 2016 interview

De afspraken komen ze altijd na. Als er iets veranderd wordt, dan kan dat ook. Ze zijn heel flexibel. Ze gaan met aandacht met mijn man aan het werk. Ze proberen toch eruit te krijgen wat hij wil zeggen. Bijvoorbeeld heb je dat wel gezien of is dat niet veranderd. Dan is er dit en dan weer dat met mijn man. Ze letten overal op. Maar er wordt ook meteen naar zijn voet gekeken. Vervolgens wordt er meteen een dokter geraadpleegd. Ze zijn alert. Ze hebben een vaste groep. In die groep wordt het onderling geregeld. Ze kennen mijn man allemaal door en door. Ze komen alle zeven een keer. Het gaat allemaal geweldig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Sint Maarten, Maartje Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.