Waardering van Zorggroep Sint Maarten, Maartje Thuiszorg - Losser op 15 november 2016 interview

9.7
  • Oogaandoeningen

Ik heb een operatie gehad. Hierbij heb ik hulp van Maartje Thuiszorg gehad. Ze moesten mij hiervoor druppelen. Ze waren altijd precies op tijd. Ze waren allemaal even aardig. Ik had altijd een gezellig praatje met ze. Ze paste echt de zorg aan op mijn leven. Als ik in de stal was, dan haalden ze mij op. Ze wisten precies, hoelang ze moesten wachten met het druppelen. Ze wisten de juiste dosis te druppelen. Ze schreven dit ook allemaal in het boek. Ze vroegen ieder keer, hoe het met mij was. Maar ook hoe het met mijn oog ging. De medewerkers wisselden wel. De één druppelde in de ochtend. De ander druppelde in de avond. Het maakte mij niet uit, omdat ze even lief en goed waren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Sint Maarten, Maartje Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.