Waardering van Zorggroep Sint Maarten, Maartje Thuiszorg - Losser op 15 november 2016 interview

Ik word benaderd als mens. Die omgang is prima. De deskundigheid is verschillend. De ene keer zijn ze wel deskundig en de andere keer niet. Sommige medewerkers hebben de juiste diploma's. Ze denken dat ze alles weten, maar ze weten dan niks. Ik had de verzorging van de wondjes. Vervolgens denken ze dan, dat ze precies weten wat op het wondje moet. Maar het is dan toch anders beslist. Ik heb nu een vast team. Ik had wel eerst het idee, dat het een rommeltje was. Maar ik hoop dat dit team, blijft zoals het is. Ik vind dit prettig. Zij weten precies, wat er met mij aan de hand is. Ze kijken alles goed na. Mocht er veranderingen hierin zijn, dan geven ze dat goed door. De behandeling gaat in goed overleg met iedereen. Hierdoor kan ik de mensen, dan ook beter inschatten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Sint Maarten, Maartje Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.