Waardering van Zorggroep Sint Maarten, Maartje Thuiszorg - Losser op 15 november 2016 interview

Ze komen elke morgen. Er kan een keer 10 minuten tussen zitten. Maar ze komen aardig op tijd. De medewerkers gaan fantastisch met mij om. Ze benaderen mij heel keurig en netjes. Ze zijn heel vriendelijk, lief en zorgzaam. Ze vragen hoe het met mij gaat.Ze zijn deskundig genoeg. Zoals zij het doen, vind ik dat ze het goed doen. Ze zijn per slot geen arts. Dat moeten we niet vergeten. Ik vraag wel eens aan de medewerkers of ze het niet vervelend vinden. Ik krijg dan van ze te horen, dat ze daarvoor zijn. Er zijn een stuk of 6 medewerkers. Die medewerkers wisselen elkaar af. Maar met alle dames gaat het uitstekend. De één praat even, als ze tijd heeft. Het is gezellig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Sint Maarten, Maartje Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.