Waardering van Zorggroep Sint Maarten, Maartje Thuiszorg - Losser op 16 november 2016 interview

9.3

Ze zijn allemaal vriendelijk. Het is goed verzorgd. Als er wat is, dan wordt dat goed met mij doorgesproken. Ik heb mijn medicijnen veranderd. Ze weten precies wat het is en waarvoor het dient. Ik heb de laatste kramp in mijn voet, maar op een gegeven moment had ik geen gevoel meer in mijn voet. Ik heb het verteld aan de medewerker. Vervolgens ging ze het mij uitleggen, wat het zou kunnen zijn. Ik heb een vast team. Ik vind dit prima, omdat je aan elkaar gewend bent. Je kent elkaar. We zijn heel vertrouwd met elkaar, zodat de medewerker bij wijze van spreken zo iets uit de koelkast kan pakken. Ik vind het verschrikkelijk jammer, dat Maartje Thuiszorg vertrekt uit mijn woonplaats. Ik moet opnieuw mensen gaan zoeken en opnieuw aan mensen gaan wennen. Er wordt niet iets aan de patiënt gevraagd. Maar het wordt gewoon besloten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Sint Maarten, Maartje Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.