Waardering van Zorgpartners Midden-Holland Thuiszorg Gouda Kort Haarlem en Binnenstad - Gouda op 11 januari 2017 interview

8.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De medewerkers zijn bijna altijd op tijd. De afspraken hierover worden dan ook keurig nagekomen. Ik zou het nu dan ook niet graag anders meer willen. De medewerkers tonen namelijk altijd belangstelling voor mij en zij verontschuldigen zich altijd netjes wanneer zij te laat zijn. Dat vind ik geweldig. Ik heb zelf te maken met een wisselend team, dat bestaat uit ongeveer zes personen. Ik vind het jammer dat het personeel doordat zij zich aan een tijdschema moeten houden geen tijd meer hebben om een praatje met mij te kunnen maken. Zij hebben alleen nog maar de tijd om hun werkzaamheden naar mij toe te verrichten. Ik zou de medewerkers dan ook echt extra tijd gunnen zodat zij in de toekomst meer tijd aan hun patiënten kunnen besteden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpartners Midden-Holland Thuiszorg Gouda Kort Haarlem en Binnenstad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.