ZorgRijk

Thuiszorg

Kasteleinenkampweg 9 5222 AX 's-Hertogenbosch

29 resultaten voor je selectie:

18 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De zorgverleners kunnen goed met mij om gaan en ik heb vertrouwen in hun.

8.4
8 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De zorgverleners werken met hun hart, ik wordt goed geholpen met veel aandacht. Ik ben heel te vreden.

9.6
7 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben tevreden met de zorgverleners omdat ik goed geholpen wordt, ze zijn behulpzaam.

17 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Aardige medewerkers die geven aandacht aan me en helpen me goed.

9.2
21 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben tevreden omdat de zorgverleners hun werk goed doen, niet gehaastigd en geven aandacht.

7 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Betrokken, vrienelijke medewerker die goed rekening houden met mijn gezondheid Ik ben heel tevreden met de geleverde zorg.

9.8
6 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

- Intake was 2 weken na startdatum. - Niet adequaat handelen: 1. Bij doorligwonden vond wondverpleegkundige na beoordelen van foto dat collega er wel een gaasje op kon plakken. ipv dat zij zelf langs...

Reactie van/namens Thuiszorg ZorgRijk - 's-Hertogenbosch

Dank u wel voor uw reactie. Wij kunnen ons niet volledig vinden in deze waardering, echter zullen wij dit meenemen in onze...
5.0
5 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben heel erg te vreden met de medewerkers. Ze zijn aardig, deskundig, kunnen goed rekening houden met mijn situatie.

9.8
4 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Medewekers komen op tijd, sinds ik zorg krijg voel ik me beter en heb meer vertrouwen. Ze zijn vriendelijk.

9.7
3 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben heel tevredenheid over de betrokkenheid, aandacht van de medewerkers naar mij toe.

2 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijke medewerker, geven goed aandacht en betrokken.

9.2
6 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Zie het rapportcijfer zijn we zeer tevreden . We zouden ook zorgrijk aanprijzen aan andere mensen Het enigste minpuntje is dat cl vinden dat opzegtermijn te lang ,ze vinden wanneer de zorg niet meer...

9.1
12 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben enorm tevreden over Zorgrijk. Ik heb verschillende zorgverleners gehad, maar dit is echt een match. Erg persoonlijk en klantvriendelijk.

11 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn zorgverleners komen op tijn, zijn betrokken en geven me aandacht. Ik ben tevreden met mij zorgverleners.

11 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Sinds mijn vader zorg krijgt van ZorgRijk voelt zich beter, heeft zinvolle daginvulling en gaat met plezier erheen.Medewerkers zijn betrokken en vriendelijk.

9 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden over zorgrijk komen op tijd, steeds de zelfde personen hebben ook aandacht voor de client.

8 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben tevreden met zorg die ik krijg ze zijn Top!

18 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijke en betrokken medewerkers.

8.9