ZorgRijk

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

- Intake was 2 weken na startdatum. - Niet adequaat handelen: 1. Bij doorligwonden vond wondverpleegkundige na beoordelen van foto dat collega er wel een gaasje op kon plakken. ipv dat zij zelf langs kwam om ze goed te verzorgen. Terug in ziekenhuis waren wonden tot op het bot. Nu nog steeds niet hersteld. 2.Bloed bij urine, duidelijk te zien in catheterzak. Hulp heeft geen spullen bij zich om te spoelen. geeft aan collega te bellen maar komt er niet meer op terug. We hebben zelf 's avonds arts laten komen. - Mail ingediend met voorvallen en klachten, tot op heden geen reactie op gehad. - Nadat client terug in ziekenhuis kwam klachten aan transferpunt doorgegeven zij handelen het verder af. Van Zorgrijk verder niks meer vernomen, behalve de rekeningen, waarbij in 1 mail naam van client op 3 manieren was gespeld. -

Reactie van/namens Thuiszorg ZorgRijk - 's-Hertogenbosch

Dank u wel voor uw reactie. Wij kunnen ons niet volledig vinden in deze waardering, echter zullen wij dit meenemen in onze kwaliteitsbeoordeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgRijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.